Умови доставки та оплати
Доставка здійснюється тільки по передоплаті.
Способи доставки
- Доставка кур'єром можлива по містах Луцьк, Львів, Ковель та по місту Київ. Можливість доставки кур'єром в інших містах узгоджується індивідуально.
- Самовивіз доступний у містах: - Ковель (вулиця Сагайдачного, 10); - Луцьк (вулиця Ковельська, 2); - Львів (вулиця Шевченка, 60); - Київ (вулиця Івана Виговського, 13).
Способи оплати
- При оплаті товару післяплатою на НП, Ви сплачуєте вартість товару, вартість доставки та комісію НП за користування послугою післяплати - 2% від вартості товару + 20 грн.
Гарантія:
Ми розуміємо, наскільки важливо мати гарантію на придбані товари. У нашому інтернет-магазині OleOle ми надаємо гарантію на всі товари від 3 до 12 місяців, залежно від конкретної категорії товару. Це дозволяє вам мати спокій і впевненість у якості та надійності придбаного вами товару.
Для того, щоб отримати повноцінне гарантійне обслуговування, важливо зберігати оригінальну упаковку та повну комплектацію товару. Це включає всі документи, аксесуари та інші компоненти, що постачаються разом з товаром. Збереження оригінальної упаковки та комплектації є обов'язковою умовою для виконання гарантійного обслуговування.
У випадку настання гарантійного випадку, ви можете звернутися до нашого магазину для отримання додаткової інформації та інструкцій. Зауважте, що доставка товару до нашого магазину відбувається за рахунок покупця. Ми візьмемо на себе витрати на доставку товару до сервісного центру для проведення гарантійного ремонту або перевірки.
Термін перебування товару в сервісному центрі становить до 30 робочих днів, не враховуючи час на транспортування. Ми робимо все можливе, щоб забезпечити швидке та якісне гарантійне обслуговування вашого товару.
У OleOle ми прагнемо забезпечити високу якість та надійність усіх наших товарів, а також забезпечити задоволення та комфорт наших клієнтів. Якщо у вас виникли будь-які питання щодо гарантійного обслуговування або потреба в додатковій інформації, будь ласка, звертайтеся до нашої служби підтримки клієнтів. Ми завжди готові надати вам необхідну допомогу.
Для того, щоб отримати повноцінне гарантійне обслуговування, важливо зберігати оригінальну упаковку та повну комплектацію товару. Це включає всі документи, аксесуари та інші компоненти, що постачаються разом з товаром. Збереження оригінальної упаковки та комплектації є обов'язковою умовою для виконання гарантійного обслуговування.
У випадку настання гарантійного випадку, ви можете звернутися до нашого магазину для отримання додаткової інформації та інструкцій. Зауважте, що доставка товару до нашого магазину відбувається за рахунок покупця. Ми візьмемо на себе витрати на доставку товару до сервісного центру для проведення гарантійного ремонту або перевірки.
Термін перебування товару в сервісному центрі становить до 30 робочих днів, не враховуючи час на транспортування. Ми робимо все можливе, щоб забезпечити швидке та якісне гарантійне обслуговування вашого товару.
У OleOle ми прагнемо забезпечити високу якість та надійність усіх наших товарів, а також забезпечити задоволення та комфорт наших клієнтів. Якщо у вас виникли будь-які питання щодо гарантійного обслуговування або потреба в додатковій інформації, будь ласка, звертайтеся до нашої служби підтримки клієнтів. Ми завжди готові надати вам необхідну допомогу.
Для підтвердження замовлення необхідно внести завдаток: 5 - 10%, в залежності від вартості товару. Решту суми оплачуєте при отриманні. Оплата завдатку здійснюється на карту ПриватБанку, реквізити якої Ви отримаєте в повідомленні, після підтвердження замовлення. При здійсненні оплати на карту ПриватБанку, можлива додаткова комісія одержувача - 0,5% (в залежності від Вашої карти).